Hi ha dies que sento que necessito escriure.

Hi ha dies que sento que necessito escriure. De vegades sé què dir, però d’altres, com avui, no tinc ni idea de què em fa sentir aquesta inquietut. En aquestes ocasions, faig com estic fent ara: em poso a escriure i a veure què en surt. Un cop va sortir un primer capítol d’una història que no vaig tenir temps de seguir. Altres cops, senzillament, han aparegut idees inconnexes en un paper en blanc. Avui, suposo, pasarà el mateix. Agafaré un paper en blanc, un boligraf blau i em posaré a escriure a veure què passa.

Anotació

Deixa un comentari

