Giro la cadireta?

Estic molt dubtosa.
Vaig comprar aquesta cadira del cotxe (Besafe izi3 combi) molt segura. Volia portar el petit en el sentit contrari de la marxa. I volia una cadireta que es pugués girar en el sentit normal per girar-la quan ens afartéssim.
M’havien deixat un maxicosi, que vam fer servir des del naixement. Al juny el van reclamar i el vam tornar.
Vam comprar la izi3, i recordo dir-li al Xavi que no volia girar al marcel amb menys d’un any. Que m’agradaria arribar, mínim, als dos anys abans de girar-lo cap al davant.
Ara el nen té 23 mesos. Ha anat 11 amb maxicosi i 12 amb cadireta en contra de la marxa.

Des de fa un mes o dos, vam comprar una cadireta cutre pel cotxe del papa, per no estar obligats a agafar el meu cotxe cada dia. La besafe, còmode de canviar, no és!
Total que veiem com el nen s’asseu tot feliç, i moltes vegades ell solet, a la cadira del papa, mentre que a la meva…
Sent sincers, ni sempre puja content a la cadira del papa, ni sempre puja plorant a la meva.
Però sí tinc la sensació que ja vol anar mirant endavant veient com conduim.

Ahir, jugant dintre del cotxe, li vaig dir “anem?” i es va asseure al darrera, al costat de la cadira, tot dient “aquí, aquí!”

El dilemma és: li girem la cadira i perdem la seguretat extra anant contrasentit i el isofix?
Objectivament, és una bojeria fer-ho. Però quan la compràvem ja parlàvem de girar-la durant aquest estiu…

Giro la cadireta?

Deixa un comentari

