El primer pipí a la Gibrelleta (21/8)

Avui, el meu nen m’ha regalat un pipí sencer a la gibrelleta!

No hem fet cap foto, ni immortal·litzat el moment amb una cançó, ni fet la festa del pipí com sé que han fet altres mames. Tampoc crec que hagi estat un gran primer pipí en l’orinal! (1)

No sé si és per la personalitat del meu petit o per la meva, que hi ha “festes” que no celebrariem si no fos perque la gent pregunta o ho celebra. Nosaltres no vam fer cap festa infantil en l’anniversari del petit. Vam anar a dinar tots tres a un restaurant, i ja vam veure que amb un nano era complicat anar a dinar fora! No vam celebrar els 12 mesos durant l’any. Sí ens va fer il·lusió el primer i el sisé, però la resta sabía que era el seu cumplemes per què la gent ens ho recordava!

Em penso que certes coses son exagerades. Fer una festa infantil en el primer anniversari, és exagerat! Ni el nen s’entera, ni sap què passa, ni -en el nostre cas- s’ho passa bé amb tanta gent tan exaltada. Igualment, crec que és exagerat fer la festa de l’orinal, encara que sigui en el cercle familiar. Nosaltres ens hem alegrat, clar que sí. És un pas més que dona el meu petit, i no ha tingut por del soroll ni del bassal que es feia a la gibrelleta ni res. I evidentment, li hem trasmès l’al·legría que teníem.

(1)De fet, l’estava fent a terra!!
Al dir-li “mira! pipí!”, ell s’ha com aturat i s’ha esperat que posés la gibrelleta sota d’ell per continuar fent pipi.

Anuncis
El primer pipí a la Gibrelleta (21/8)

Deixa un comentari

