L’orgull cec de mare >.<

Operació bolquer no n’hem fet, però sí que hem incorporat un orinal al lavabo i tot allò d’anar-li mostrant que els papes també van al vàter a fer pipi i caca i…

Estic contenta pq va començar sentant-se amb il·lusió per fer pipi (i no feia res), i va acabar l’estiu demanant-me de fer pipi i, després de treure-li bolquers, fer pipi a l’orinal.
La única condició és que jo també estigués fent pipi al seu cantó.
Ep, que no és que hagi après a anar sense bolquer, no. Potser en tot l’estiu hem fet deu visites a la gibrelleta!

El que em fa gràcia és que quan li surt be, després no vol que li posem el bolquer, i quan no li ha sortit be del tot, llavors no li importa que li posem.

L’altre dia, que jo el vaig deixar sol amb la gibrelleta mentre jo m’estava pentinant, de cop em diu “mama! Pipi caca”
Suposo que volia fer pipi i dret no li sortia i es devia asseure per fer força i també va fer caca!! 😀

Si no li ha agafat por, seguirem fent així. El següent pas seria no tornar a posar-li el bolquer i esperar a veure si sap avisar-me de nou. Ho veig lluny encara!!

L’orgull cec de mare >.<

Deixa un comentari

