Cabreig

Ahir vaig agafar bastant de cabreig amb la llar.

Des de fa una setmana que porto el nen jo a la llar i veig la benvinguda que li fan.
Intento que arribi lo més tranquil possible, i ens quedem una estona a un banc proper, abraçadets. Jo li vaig recordant coses bones de la llar i un cop “calmat”, acabem el camí. Normalment a la porta li pot el sentiment i es posa a plorar i intentar quedar-se amb mi. I jo “vinga, Marcel, que a classe t’ho passes molt be amb els amiguets”, “ens tornem a veure a la tarda”,… i el deixo a la Sra de l’entrada.
Generalment no m’he allunyat massa, que ja no el sento tan fort.

L’altre mestre que els agafa a l’entrada, és més brusca. Tant, que dijous em va sorprendre i ahir enfadar. “Hombre-ya amb tanta tonteria! Cada dia igual!” O.O
No m’extranya que el nen entri plorant, amb la rebuda que li fan…
Ahir em vaig quedar més estona a la porta (a un costadet) escoltant. Era dia de piscina, i surten cap allà d’hora, així que vaig amagar-me a un carreró proper i vaig esperar a que sortissin.
No massa més tard van sortir cap a la piscina. Cap d’ells plorava i algunes nenes cantàven “xip xap xip xap”…
No vaig veure al Marcel, però si sentir que li deien alguna cosa.

Per al tarda, a l’anar-lo a recollir, la profe em va dir nosequè de que m’haurien de tallar el cabell (i dient-me que m’havien vist). Pensava que m’havien vist al carreró… Però ara em sembla que es referien a quan estava al costat de la porta esperant.
A l’agenda hi ha remarcat un “has de posar-te ferma, et prèn el pèl”.

Que em prèn el pèl?? I què es suposa que he de fer? Enfadar-me amb ell?

Cabreig

Deixa un comentari

