OAK HOUSE – +/-

Aquí, farem un llistat sobre què m’agrada, què no m’agrada del col·legi (del que vaig veure a la visita):

M’AGRADA
– el sistema de Houses per a fomentar equip, competitivitat, treball amb nens d’altres edats,…
– plantejament escolar molt similar al que vaig viure jo al St Peters > ho conec
– la no rotació dels alumnes
– que portin uniforme
– els nens, fins al Batxillerat, es veien nens molt sans i educats. Els del Batxillerat no tant (però aquí venim sesgats per lo que ens va dir el Marc)

NO M’AGRADA
– que fessin referències al BF de forma “oculta” (no som un col·legi d’elevada rotació com altres; creiem que hi ha activitats que s’han de fer a una sala-gimnàs i no als patis;…)
– que els alumnes estiguessin acostumats a veure grups de pares per l’escola passejant
– que sigui un plantejament tan similar al que jo vaig viure al St Peters > no avancem.

NO SÉ SI M’AGRADA
> el fet que incorporin iPads de ben petits, i que els vagin incorporant més i més al sistema educatiu fins que a Batxillerat és obligatori que cada nen tingui un iPad. Per una banda és bo, perquè integren la tecnologia com una eina (diccionari, ipad, calculadora,…).
> és un doble-concertat: anglès-espanyol. L’any que ve canvien el sistema educatiu del espanyol (llei Wert) I TAMBÉ el anglès!

Anuncis
OAK HOUSE – +/-

Deixa un comentari

