novetats

ufff… quantes coses per explicar!!

Resumint una mica, vam veure que al BFIS no entrariem ni aquest any ni el vinent. Vaig estar parlant amb la Serena, insistint i insistint, però ella estava clavada al seu lloc: no hi ha plaça. Li sabia greu i em proposava esperar a l’any vinent. Inclús, em proposava començar p3 l’any vinent!! Pq al seu curs no cabria ni l’any que vé ni l’altre ni l’altre…
Total, que vam descartar el BFIS i vam fer la preinscripció. Vam decidir-nos pel Frederic Mistral. D’entre el que vam veure, era el que més ens va agradar.

El problema del FMistral és el de sempre: és una escola que, com a concepte, és moolt lluny del que jo busco. Sé que els nens arriben a la Universistat ben preparats, amb coneixement crític, amb un nivell cultural alt i sabent treballar.
Però, em falla l’anglès i que sigui una escola tan gran.

Hem posat el Saint Paul de 3a opció per fer seguiment i intentar entrar si algú marxa. Hem quedat 4 famílies en llista d’espera oficial i 3 en llista d’espera no-oficial.
Per tant, no és impossible entrar-hi al Juny, tot i que no és fàcil.

Però bé, el St. Paul sería com una carambola.

Total, que jo no volia renunciar a l’anglès, a la immersió en l’anglès, i el batxillerat internacional em motiva més que el d’aquí. Per tant, vaig anar a veure l’escola Americana allà a Esplugues.

Anuncis
novetats

Deixa un comentari

