Entrevista a ASB amb el petit

No estic acostumada a escriure a blogs, i les barrinades em caduquen… >.<

Com comentava al meu post anterior, vaig anar a veure l’american school allà a Esplugues: no em va desagradar!
Ja explicaré les sensacions que hi vaig tenir i el que em va agradar i el que no.

Una de les coses que no em va acabar de convèncer és el procés de inscripció: et demanen un informe del professor del nen, tot i que estigui a parvulari!! a més de l’entrevista amb el nen, que això ja sabiem que a les escoles internacionals passa…

Avui ens han trucat per concretar cita. Pot ser per demà o per principis de Maig.
El Xavi diu que hi anem demà. A mí em fa com angúnia.

No sé si em fa angúnia perquè el nen està de lo més “mami-mami” o perquè és molt precipitat o perquè em fa por que ens diguin que no o perquè em fa pànic haver de decidir entre aquesta i el frederic mistral…
Probablement sigui la tercera possibilitat… Però en el cas de ser rebutjats de nou, més val que sigui lo abans possible, no? … aix…

Entrevista a ASB amb el petit