ASB i les llistes d’espera

i dale… Tornem a estar igual que fa uns mesos: en llista d’espera al ASB.

Després de la visita amb el Marcel, no ens deien res, i vaig trucar. Vaig provocar un mail en el que em donàven l’enhorabona per haver entrat al ASB, però que malauradament no hi havia places pel nen i que ens col·locàven en llista d’espera.

En un fitxer adjunt, s’especificava que si voliem seguir en la llista d’espera, que ingresséssim 975€ en un compte corrent d’ells. Això sí, de no entrar en el ASB (per decisió nostra o perquè no hi havia places) els diners es reembolsarien. Però de moment, els tenien ells.

Si volen estar segurs del interès dels pares per entrar a l’escola, no cal que siguin 975€… amb 300 n’hi hauria ben be prou. Si és que acceptem pagar per posar-nos en llista d’espera, clar.

No sé, vaig flipar.

….

Ara la situació és:

  • BFIS : en llista d’espera
  • ASB : en llista d’espera
  • STP : en llista d’espera

bufff… com diu una amiga meva: “sí que hi ha rics a Barcelona”.

ASB i les llistes d’espera

Deixa un comentari

