p3 – segon dilluns.

Son molt petits, i a aquestes edats, no tenen una bona gestió emocional (tot i que cada cop crec que la tenen millor que la nostra).

Avui veia al meu com volia anar sense plorar (fins i tot em deia que avui es quedaria al cole -no gosava dir “tranquil”- i que esperaria a que l’anés a buscar!).

Ha estat buscant fórmules per distreure’s de l’emoció trista que el supera cada dia. Jo el veia que, a punt d’emocionar-se i posar-se a plorar, buscava “canviar de tema”. Em deia que el cotxe estava brut i que l’haviem de netejar; em deia que agafés el paraigües que plovia; em deia que jo l’anés a buscar;… Veient-lo, li donava opcions per fer coses: portar la cartera al seu lloc, anar a veure què muntava el professor, dir-li “hola” a la senyora de la porta,… Però ell volia que el seguís abraçant i no el deixés anar (fa gràcia perquè m’ho fa saber agafant-me l’altre braç i posant-se’l al cul :D)0

Ha arribat fins a l’aula, m’ha acompanyat a posar la cartera al seu lloc, hem vist com muntaven un parquing de joguina i hem anat a veure’l. Tot això amb un equilibri taaaan precari… fins que no ha aguantat.
No se, no crec que avui haguem anat “millor”. Crec que no és bo que es reprimeixi així. Si vol plorar, que plori. Allà estem jo i el professor per acompanyar-lo en la seva tristesa. Al menys això crec, que el professor està per ell durant aquesta estona.

I sé que és una estona, un moment, perquè el que li passa és que es sent MOLT trist quan jo marxo.
No es sent trist per quedar-se a l’escola, el problema és que jo marxo (en dies d’escola, o també dissabte, que vam sortir a sopar i es va quedar amb l’àvia). Per tant, vaig ràpid, li faig un petó ben fort, el professor l’agafa i ens diem adeu (millor dit, li dic adeu), i marxo.
Entenc (vull entendre-ho així) que el profe es queda amb ell fins que arriba algú que plora més que ell i ja no pot seguir estant amb ell.

Anuncis
p3 – segon dilluns.

Deixa un comentari

