Aquesta setmana és el PROTA

Aquesta setmana el Marcel és el PROTA!!

Feia ja setmanes que, sense dir-ho, tenia ganes que fos el prota. Parlava de que li havia tocat a aquesta noia o aquest altre, i que algun dia seria ell. Així que, quan el Dani em va dir si volíem ser-ho la setmana vinent, li vaig dir que sí.

Què és ser prota a p3?
S’enduen la Balena Marina a casa tot el cap de setmana. I ella els ajuda a fer els preparatius per la setmana següent.
Han de portar un usb amb fotos i alguns videos. Sobretot coses que al nen li agradi comentar. Perquè no serveix de res que digui “aquí estic jo, no sé on ni amb qui”.
Amb algunes d’aquestes fotos, es fa un mural que estarà penjat al costat de la pissarra i tots els nens podran veure i comentar.
També han de portar una capsa amb algunes joguines per compartir amb els companys de classe.
Finalment, la resta son cosetes que fan a classe: el prota és el que va el primer de la fila, és el que posa qui ha vingut i qui no, és el que fa de mà dreta del profe.

Total que divendres anem a l’escola i veig que el nen feia carona de malalt… i sí, després de ser escollit per la Balena Marina, li va pujar la febre. Però bé, una setmana més tard, ara estem sent Prota de la setmana.

Ahir, anant a dormir, estava nerviós. Al preguntar-li si estava nerviós per l’endemà em va dir que sí. Vaig intentar relaxar-lo, i finalment es va dormir. Però aquest matí, no volia sortir del llit. I segur que era de nervis.

En el cotxe hem parlat de ser prota, i se’l veia feliç, tranquil. Però jo sabia que els nervis estaven allà. Volia arribar d’hora, perquè fos tot més tranquil. Però la ronda estava col·lapsada i hem arribat a les 9 en punt!! Jo nerviosa, el nen nerviós, m’ha demanat amunt, i no he pensat en pujar-lo per donar-li ànims i després baixar-lo. He pensat que si el pujava, ja no podria baixar-lo (que encara penso que m’hagués costat). El cas és que no he pogut animar-lo massa, i hem entrat a l’escola plorant de nervis.

Pobre, ara segur que està be, però quan he arribat a casa, i han marxat les presses, m’he adonat del que he tornat a no fer: ajudar-lo a preparar-se per un esdeveniment que el posa nerviós.
Aquest cop, segur que ho fa be, i em queda la festa del 15.maig per fer les coses millor.

Anuncis
Aquesta setmana és el PROTA

Deixa un comentari

