Planificant el curs escolar (i les MEVES extraescolars :D )

Tot ve d’aqui: volem que el nen aprengui anglès. I com que volem que n’aprengui i no que l’estudii, lo ideal (si no s’ha pogut entrar a una escola anglesa), és que comenci de ben petit a jugar i cantar en anglès. Fins ara el idioma li fa gràcia i algo entén.

Bé, el vam apuntar a anglès d’extraescolars, però ens sabia raro apuntar-lo (només) a anglès. Aixi qeu també l’hem apuntat a jocs motrius.

En aquest punt tenim un petit dubte, ja que jocs motrius és de dos dies la setmana, anglès d’un, i em fa l’efecte que 3 dies d’extraescolars quan no ho necessitem és massa. El pla B era apuntar-lo a música, que també és un dia a la setmana i a més quan està amb nosaltres li mola sentir música (és un nen que canta bastant, potser no és suficient com per una extraescolar, i per això vam decantar-nos per l’esport).

Bé, el cas és que ara el tenim apuntat 3 dies a la setmana a extraescolars a la mateixa escola. De forma que en comptes de sortir a les 17h, sortirà a les 18h. A més, vam dir que el pare l’anés a buscar un dia a la setmana.

Jo, seguiré podent sortir a la mateixa hora que fins ara. Així que m’estic buscant extraescolars per mí. 😀

He anat al DIR, que el tinc a 2min de la feina. Les opcions serien:

  • anar de 14h a 15:30h i tornar al despatx fins les 17:30h
    • dimarts: ioguilates (que entenc que junta ioga amb pilates)
    • dimecres: zumba o ioga dir o piscina lliure
    • dijous: D-water (com l’aquagim) o pilates o aprima’t.
    • ((totes comencen a les 14:15h fins els 15 o 15:10h, dutxa i santornemhi))
  • sortir de la feina a les 16h per anar al gimnàs de 16h a 17:30h –>
    • dimats: D-total body (que ni idea que és)
    • dimecres: Zumba / Cul-10
    • dijous: Tonifica’t
    • Totes de 16.15 a 17.10, dutxa i cap al cole. En aquesta opció no hi ha activitats massa motivants, així que podria ser piscina lliure que ja m’agrada.

Anar al CLAROR Can Caralleu també em motiva, però crec que perdré temps en el trasllat fins allà. L’avantatge és que l’entorn és molt maco i el dia que baixi el pare, puc encantar-me llegint o prenent un cafè al parc de l’oreneta o anar al Claror Marítim i encantar-me allà.

Sigui com sigui, em sentiré més tranquila si compro un rellotge que sigui submergible i no emprenyi i que tingui alarma que vibri per fer-me d’avís.

Pro’s de fer piscina lliure: que miraría de fer-la un cop per setmana: llavors sí serà temps PER MÍ.
Con’s de no fer-la: mentalment serà classe, no serà temps per mí. Però a canvi, m’estaré cuidant millor, per tant, em sentiré millor, per tant…

El gran handicap és que la quota no és baixa:

de 13 a 17h — 68€ al mes o 51€ si pago de cop 9 o 12 mesos (pagant 9 mesos no tinc tovallola). Pagant 12 mesos, i considerant que només faria fins a juny (o juliol), estaría pagant 69€.. més que amb quota normal.
Hauria de preguntar si encara fan allò de “congelar” les mensualitats d’estiu si ho demanes.
Es que pagar per avançat sense saber si podré anar regularment o a mig curs deixar d’anar-hi em fa una mica d’angúnia.

Anuncis
Planificant el curs escolar (i les MEVES extraescolars :D )

Deixa un comentari

